در مرکز رشد فناوری ابرکوه صورت پذیرفت:رونمائی از کتاب اعتیاد، عود و مهارت های زندگی+ تصویر

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:با حضور رئیس پارک علم و فناوری یزد و چند تن از مسئولان استانی پارک و در محل مرکز رشد فناوری ابرکوه از کتاب اعتیاد،عود و مهارت های زندگی رونمائی شد.

این کتاب حاصل تلاش و کار جمعی تعدادی از کارشناسان و پزشکان در حیطه های ترک اعتیاد و روان شناسی است و به همت یک شرکت تحت پوشش مرکز رشد ابرکوه در حیطه مهندسی تحقیقاتی و خدماتی در حوزه سلامت به چاپ رسیده است.

یکی از نویسندگان این کتاب و عضو این شرکت در این مراسم اظهار داشت: در مورد اعتیاد کتاب های مختلفی به رشته تحریر در آمده است.

رضا علی فلاح زاده افزود: اکثرکتاب هائی که در این مورد تاکنون به چاپ رسیده در مورد ترک اعتیاد است و این در حالی است که یکی از مشکلات اساسی در مورد افرادی که موفق به ترک اعتیاد می شوند عود اعتیاد و بازگشت آنان به اعتیاد است.

فلاح زاده خاطر نشان کرد: در این کتاب که از معدود کتاب های چاپ شده در مورد عود اعتیاد در کشور است از بین روش های جلوگیری از عود اعتیاد بهترین روش را که مهارت های زندگی است و تجارب موفق بسیاری را در بین ترک کنندگان اعتیاد به دنبال داشته است آورده ایم.

به گفته وی تاکنون کتابی را در خصوص مهارت های زندگی موثر در عدم تجربه عود اعتیاد در مورداین گونه افراد، در بازار نشر شاهد نبوده ایم.

به گفته فلاح زاده این کتاب سومین کتاب چاپ شده از طرف این شرکت است.

به گزارش یزد فردا نویسندگانی که در این کتاب به ارائه نظرات خود پرداخته اند عبارتند از: دکتر نجمه شهوازیان، دکتر محمد هادی فرح زادی، محمد صادق اسحاق پناه، صدیقه فلاح زاده و رضا علی فلاح زاده

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=39190_%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%A6%DB%8C%20%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%A6%DB%8C.jpg


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا